dimarts, 13 de juny del 2023

Visitem el nostre Ajuntament (3r)

Els dies 18 de maig i 13 de juny, les classes de 3r A i 3r B hem anat de sortida a l'Ajuntament de Sant BoiLa visita a la Casa de la Vila ens ha permès conèixer com funciona el govern de la nostra ciutat i, fins i tot, hem pogut seure a les cadires de l'alcaldessa i dels i les regidors/es. La classe de 3r A hem tingut la visita de l'Alba Martínez, regidora de l'àrea d'Educació de l'Ajuntament. El grup de 3r B hem rebut les explicacions del César Thovar, regidor d'Infància i Adolescència del consistori. Tots dos ens han explicat moltes coses interessants i els hi hem pogut formular un munt de preguntes. Amb aquesta sortida hem comprovat que la política ens afecta a tothom i que també és responsabilitat nostra que Sant Boi sigui una ciutat agradable per a viure-hi. Moltes gràcies per haver-nos rebut tan bé!

Grup de 3r A

Grup de 3r B

Feu clic a les imatges per tal d'accedir als àlbums de fotografies

diumenge, 14 de maig del 2023

3r. Sortida al Delta del Llobregat.

El passat dimecres 10 de maig l'alumnat de 3r va visitar el Delta del Llobregat.

Vam observar l'entorn i els éssers vius que hi habiten allà.

El que més els va agradar va ser poder veure els ocells a través dels prismàtics.

Cliqueu sobre la fotografia per veure l'àlbum sencer.

dissabte, 13 de maig del 2023

Recollim un munt de premis als Jocs Florals municipals!

El passat dimecres vam assistir a Can Massallera a l'entrega de premis dels Jocs Florals del barri Centre organitzats per l'Ajuntament de Sant Boi. A l'acte hi estaven convocats tots els nens i les nenes finalistes de cada escola del barri. Del Cicle dels Mitjans del nostre col·legi vam recollir un munt de premis!

Els primers classificats ara passen a la següent fase, en la qual competiran amb la resta de candidats de totes les escoles de la ciutat. El 31 de maig es donarà a conèixer el veredicte en la gala que se celebrarà, també, a Can Massallera. La nostra més sincera enhorabona a tot l'alumnat guardonat!

1r curs: Frase Il·lustrada: Navnoor (guanyador), Emma E. (2a classificada) i Sumaya (3a classificada)

2n curs: Poesia Visual: Aleix (2n classificat) i Rihanna (3a classificada)

- 3r curs: Poesia Visual: Bruna i Vega (guanyadores) i Nayara (3a classificada)

Poesia: Salomé (guanyadora) i Lia (3a classificada)

Feu clic a la imatge per accedir a l'àlbum

dijous, 4 de maig del 2023

Les classes de 3r descobrim l'univers al CosmoCaixa!

Els nens i les nenes de 3r ahir vam anar de sortida al CosmoCaixa, el museu de la ciència de Barcelona. Va ser una excursió molt interessant perquè vam poder ampliar els nostres coneixements sobre l'univers.

Un cop esmorzats, per grups, ens vam dirigir al Planetari Bombolla. Dins d'aquest espai, ens van mostrar de forma interactiva els diferents planetes i elements del sistema solar i la forma com actuen. També vam poder contemplar una recreació del cel estrellat a la cúpula del planetari, per tal d'observar algunes de les constel·lacions més importants. A més a més, vam visitar acompanyats d'un guia la Sala Univers, la més divertida de totes perquè era plena d'elements interactius. Abans d'anar a dinar, vam visitar lliurement El Bosc Inundat, l'espai més increïble del CosmoCaixa. Aquí vam poder veure una recreació exacta de la selva amazònica, amb bona part de la seva flora i fauna. Vam al·lucinar amb les serps, les aranyes, els peixos, les tortugues, les piranyes, els flamencs, els arbres gegants... i, sobretot, amb el capibara!

Visitar el museu de la ciència va  ser molt divertit i ben segur que hi tornarem perquè ens van quedar un munt de coses pendents de veure. Tot seguit trobareu un bon recull de fotografies. Gaudiu-les!

Feu clic a la imatge per tal d'accedir a l'àlbum de fotografies

dimarts, 28 de març del 2023

3r. TREBALLEM ELS SECTORS

L'alumnat de 3r està estudiant els sectors de producció i per entendre'ls millor hem fet unes sortides molt divertides.

El dilluns 13 de març vam visitar el poble Espanyol, per veure el carrer dels artesans i realitzar un taller de cuir. Vam fer unes polseres úniques i originals.

El dilluns 27 hem pogut visitar el parc agrari, on hem pogut fer d'agricultors.

Cliqueu damunt la fotografia per veure l'àlbum complet.

dissabte, 25 de febrer del 2023

3R. GIMCANA

EL DIVENDRES A LA TARDA L'ALUMNAT DE 3R VA PARTICIPAR EN LA GIMCANA!!

VA SER UNA TARDA DE JOCS COOPERATIUS MOLT DIVERTIDA, COM A CLOENDA DE LA SETMANA CULTURAL.

LES ACTIVITATS ESTAVEN RELACIONADES AMB EL TEMA TREBALLAT: ELS HÀBITATS NATURALS.

AQUÍ TENIU LES IMATGES:

Cliqueu damunt la fotografia per veure l'àlbum complet

dimecres, 22 de febrer del 2023

3r. Sortida a la Colònia Güell i Setmana Cultural.

Els alumnes de 3r van poder gaudir d'una sortida a la Colònia Güell el passat dijous 16 de febrer.

Durant el dia van realitzar diverses activitats de descoberta de l'entorn i finalment van visitar la Cripta Gaudí.

Les activitats estaven preparades i dinamitzades pels mestres del Camp d'Aprenentatge, i van ser molt interessants!!

(Us deixem les fotografies de la jornada i aprofitem per posar més fotos de la Setmana Cultural i de les disfresses).

cliqueu damunt la imatge per accedir a l'àlbum complet.

dimecres, 25 de gener del 2023

3R. SORTIDA AL TEATRE DE CASABLANCA

El dimarts 24 de gener l'alumnat de 3r hem fet una sortida fins al casal de Casablanca, ver veure l'obra de teatre "EDUNAUTA".

A través d'aquesta actuació ens han explicat com funciona el passaport "EDUNAUTA", i cadascun dels vostres fills i filles l'ha portat a casa. Aquest document els permet explorar l’oferta d’activitats educatives i extraescolars del seu territori, decidir què volen fer i aprendre, i segellar la seva participació. D’aquesta manera cada infant acumula noves experiències que es veuen reflectides al seu passaport i que mostren tot el que hi ha après.

ANIMEU-VOS A FER-LO SERVIR!!!

*Us podeu registrar a la seva web: https://www.passaportedunauta.cat/edunautes-app/families/loginF.xhtml#registerLoginAnchor

Aquí us deixem unes fotografies de la sortida:

Cliqueu damunt la imatge per accedir a l'àlbum complet.