dimarts, 19 de juny del 2018

COLÒNIES A LA RUCA!

El dia 23, 24 i 25 de maig vam anar de colònies a la Ruca, la classe de 4t i 2n. El 23 vam arribar al migdia per menjar el dinar i conèixer els monitors/es. Eren 2 nois i 2 noies. Els nois estarien amb els de 4t i les noies amb 2n. Després de 30 minuts vam anar a les habitacions, una habitació era de 8 i les altres de 4. Després vam tenir una estona de temps lliure i vam anar d’excursió per treballar amb la brúixola. Després d’anar d’excursió vam anar a dutxar-nos, després a sopar, fer jocs de nit, posar-nos el pijama, rentar-nos les dents i anar a dormir.

El dia següent ens vam despertar a les 8 del matí, ens vam vestir i anar a esmorzar, però abans d’ esmorzar vam cantar una cançó. Després vam tenir temps lliure i tot seguit vam anar d’excursió a la Riera. Vam fer parelles, ens van separar per grups, un amb el Xavi i un altre amb l´Alex. Quan vam arribar els monitors ens van donar un got i vam començar a agafar peixos. Casi tots van agafar sabaters, uns altres un escorpí, etc... Al cap d'un moment vam explicar els animals que vam agafar, per exemple què menjaven, on vivien etc... Quan vam arribar ens van donar de berenar. Després va arribar un senyor amb un camió ple d’animals. Ens va ensenyar un falcó i ens va deixar posar-lo a la mà. Quan va sonar la campana era hora de sopar. Després vam fer jocs de nit amb la llanterna. Després a la disco a ballar amb el Just dance i per últim vam fer un concurs de ball!!Alguns van quedar finalistes, uns altres no.

El dia 25 ens vam despertar, ens vam vestir i vam preparar la maleta per tornar a l’escola, però abans vam fer tir amb arc, vam veure les constel·lacions en una sala que tenen i vam fer equilibris. Vam dinar i vam marxar amb l’autocar.

Han estat unes colònies genials!