dimecres, 10 d’octubre del 2018

LES MASCOTES DE 3r.


Les classes de 3r. ja fa uns dies que tenim mascota! Després d'escoltar les propostes de noms de les nenes i els nens, aquestes es van sotmetre a votació i el resultat va ser: 3r. A el coala i 3r. B l'ós panda

Enguany calia triar entre qualsevol animal vertebrat en perill d'extinció. Les votacions van ser molt emocionants. Ara que ja tenim les mascotes triades, estem realitzant els projectes a classe sobre els animals. Estem aprenent molt!
  



3r. A: el coala



3r. B: l'ós panda

5 comentaris:

  1. L'os panda es un dels meus animals preferits. M'agradaria veure'l i tocar-lo. A la meva clase l'em escollit per representar la clase de 3rb. Arnau Orallo López

    ResponElimina
  2. A mi me encanta el Os panda es el meu animal preferit

    ResponElimina
  3. Genial! Heu triat uns noms per les classes molt adients! Bona feina nois i noies!

    ResponElimina
  4. El OS panda es bonic de veure pero es rabios carlos Villegas salguero

    ResponElimina