diumenge, 6 de desembre del 2020

"La nena dels pardals"


Dijous vinent, dia 10 de desembre, coincidint amb la celebració del Dia dels Drets Humans, les classes del Cicle Mitjà anirem al Teatre Can Massallera a veure l'obra "La nena dels pardalsde la Companyia Teatre al Detall. 

L'obra està basada en un fet històric real. L'any 1958 Mao Zedong va declarar la guerra als pardals i va provocar que aquests ocells pràcticament s'extingissin de la Xina. Les conseqüències van ser devastadores perquè no hi havien ocells que es mengessin els insectes i les plagues van arrasar les collites.  Això va provocar la mort per fam d’entre 30 i 40 milions de xinesos.

Amb aquesta representació coneixerem a la Ming Li, una nena que va decidir portar la contrària a l’home més poderós del país perquè volia fer cas d’allò que li deia el seu cor. Un espectacle que ha rebut diversos premis i ha estat representat al Teatre Nacional de Catalunya i que ara, gràcies a l’Ajuntament de Sant Boi, podrem gaudir gratuïtament.






7 comentaris:

  1. hola jordi soc ĺ´aitor les fotografies son xules.
    la partque mes m´ha agradat ha sigut la que sortia la pantalla en tresd. pero en realitat totes son molt xules.

    ResponElimina
  2. Les fotos son fastinans y l'obre de teatre m'agradat molt la part que mes m'agradat a sigut la de la radio.Aquesta obre se la recomano a tots "LA NENA DELS PARDALS" es molt bonica

    ResponElimina
  3. Hola sóc l´Eric de 4tB. M´agradat tot la obra de teatra pero en concret la part del somni.

    ResponElimina
  4. Hola sóc el Liam, m'ha agradat l'obra de teatre i també com actuaven.

    ResponElimina
  5. Hola,bona tarda soc Rebeca.
    M'agradat molt al teatre de LA NENA DELS PARDALS.Ha estàt molt divertit.La part que més m'agradat ha sigut quan estaba la música,quan a fet el senyor vaixet que bolia eliminar els pardals.Gràcies pero les fotos, estàn molt boniques.

    ResponElimina
  6. Hola soc la Yael magradat molt el espectacle de la
    Nena dels perdals, m'he rigut molt i m'ha Agradat molt les fotos. Adeu❤️❤️❤️🥰🥰🥰

    ResponElimina
  7. Hola Cristina soy la aya me agradat molt la obra se la recomano a Totom la parte que mes
    me agrada es la de el somni però la obra mola

    ResponElimina