dimecres, 24 de febrer del 2021

Pluja de sons (Música 4t.)

Les classes de 4t. estem treballant a les sessions de Música amb la cançó "Pluja de sons".  Es tracta d'una proposta del "Camp d'Aprenentatge Pau Casals" del Vendrell (Tarragona). 

Us animem a mirar el vídeoclip per aprendre-us la lletra de la cançó i també la dansa per a memoritzar-ne tots els passos. La lletra també la teniu impresa en la fitxa que teniu guardada a la vostra carpeta. Practiqueu molt a casa! Així ens serà més fàcil fer els assajos de la part col·lectiva de la dansa a classe. 

Moltes gràcies per les vostres enormes ganes de cantar i ballar! 

Vídeoclip amb la lletra completa

Dansa amb tots els passos

10 comentaris:

  1. Hola Jordi,Soc l'Enric m'encanta la canço i sobretot el ball es guapissim

    ResponElimina
  2. Hola Jordi,soc l'arnau m'agrada molt la canço de música i sobretot m'agrada el ball.

    ResponElimina
  3. hola soc el juanito de 4tb que divertida es la canço

    ResponElimina
  4. Hola sóc el Liam i m'ha agradat molt la cançó, és molt divertida.

    ResponElimina
  5. Hola soc l'Ana de 4tB m'agradar molt la canço i també el ball es molt divertir.

    ResponElimina
  6. Hola soc oriol.R de 4tB m´agradat molt veure el videoclip, la cançó es molt xula, i el ball també m´agradat molt!!

    ResponElimina
  7. Hola soc l'Idaira de 4tB i m'agrada moltíssim la cançó i el ball

    ResponElimina
  8. Hola sóc Rebeca, de 4tB m'agrada molt la cançó,es bonica.Al ball ja no sé de memoria

    ResponElimina
  9. hola Cristina eh estat practicant la canço i el bail de "Plja dr sons" i m'agrada molt la canço.

    ResponElimina
  10. Hola soy la fiorella de 4tb me gusta mucho la canción i el baile esta muy chula

    ResponElimina