diumenge, 5 de desembre del 2021

Celebrem el Dia dels Drets Humans amb una sortida al teatre (3r.)

Les classes de 3r. i 4t. avui divendres hem anat de sortida al teatre. Cada 10 de desembre es commemora a tot el món el Dia dels Drets Humans amb el propòsit de denunciar que a molts països aquests drets no són respectats. L'any passat ja vàrem anar també al teatre per a celebrar aquest dia. En aquella ocasió vam assistir a la representació de l'obra "La nena dels pardals" de la companyia Teatre al Detall.

Enguany hem vist una funció de "Soc una nou" de la companyia Zum-Zum Teatre a l'auditori de Can Massallera. Ens ha agradat molt l'obra i hem après que les persones que migren dels seus països per venir a viure a Europa ho fan per necessitat. Les guerres, la fam, les malalties i els desastres naturals forcen a molta gent a abandonar casa seva per tal de buscar una vida millor a un altre lloc del món. Aquesta és una realitat molt trista, però que cal que coneguem. 

Volem donar les gràcies a l'Ajuntament de Sant Boi per haver-nos convidat un any més!

Si voleu saber més sobre el contingut de l'obra feu clic aquí 

A continuació podeu veure'n un resum en format vídeo. No us ho perdeu! Dura només 1 minut i val molt la pena.


Us deixem un àlbum de fotografies amb unes imatges molt boniques de l'obra i de les classes participants a l'excursió. Esperem que us agradin! Recordeu també que teniu l'opció de comentar aquesta publicació fent clic a la pestanya que trobareu més avall. Esperem les vostres aportacions!

Feu clic a la imatge per accedir a l'àlbum

15 comentaris:

  1. L'obra era genial! A mi m'ha agradat molt el personatge del jardiner, era tan divertit!

    ResponElimina
  2. Hola va estar genial super bonic i els protagonistas fantástics m'agradat molt.Adeu una salutació. Andrés

    ResponElimina
  3. las cursio asigut molt dibertida pero sobretot les pectacle

    ResponElimina
  4. M'agradat molt la excursió.L'obra va ser molt divertida

    ResponElimina
  5. Hola soc la Aina i em va agradar molt la obra

    ResponElimina
  6. M'agradat molt l'obra.
    Ha sigut molt bonica.M'agradat molde la decoraciò.

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt l'obra i lo que més m'a agradat es quan es cau de l'arbre

    ResponElimina
  8. M`ha agradat l'espectacle "Sóc una nou", sobretot el tros en el que ballaven. És el millor espectacle que he vist mai.

    ResponElimina
  9. Ma agradar molt i tanbe la escursio.

    ResponElimina
  10. M'agradat molt l'obra. El meu personatge preferit ha sigut el jardiner. Tornaria a veure-la. Marc.

    ResponElimina