dijous, 21 de novembre del 2019

Visitem l'Ajuntament i la Ràdio de Sant Boi


Dijous 21 i 28 de novembre, les classes de 3r. A i 3r. B hem visitat l'Ajuntament de Sant Boi i la Ràdio local. Ha estat una excursió fantàstica! La visita a l'Ajuntament ens ha permès conèixer com funciona el govern de la nostra ciutat i, fins i tot, hem pogut simular el funcionament d'un ple municipal tot asseguts a les cadires de l'alcaldessa i dels i les regidors/es. Hem tingut la visita del César, antic mestre de la nostra escola i ara regidor a l'Ajuntament. Ens ha explicat moltes coses interessants i li hem pogut formular un munt de preguntes. Després, hem anat fins a la Ràdio i un cop allà hem visitat les seves noves instal·lacions. Per últim, ha arribat el moment més esperat: hem pogut participar en directe al programa "Dies de Ràdio". Mai ho oblidarem!

Fotografies del grup de 3r. A: 








   


Fotografies del grup de 3r. B: 









5 comentaris:

  1. Soc l'Aitor. Les fotos m'han encantat. Molts petons.

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt la excurció a la ràdio.El que més em va agradar va ser la sala magica.

    ResponElimina
  3. Enric Aitor Oriol i Saray22 de novembre del 2019, a les 0:56

    Em visitat l' aguntament em entrat a la sala de plens i em dit coses per millorar el poble

    ResponElimina
  4. Hola Jordi soc l´Ana les fotos son molt bonicas.

    ResponElimina
  5. Hola soc el Oriol Ortega Rodríguez el vidieus i les fotus son molt bunicas

    ResponElimina