dimarts, 14 d’abril del 2020

Salutacions des de casa

Hola a tothom,

La Lucía de 3r.A i el seu germà Liam de P4 ens envien salutacions des de casa. També ens han fet arribar les seves imatges l'Aitorla Martina i l'Enric de 3r.A i la Yael de 3r.B. Moltes gràcies per les vostres aportacions.

Animeu-vos a compartir les vostres fotografies. Podeu enviar-les al correu elctrònic de 3r. i les penjarem en aquesta entrada del bloc. L'adreça és amatverdu3r@gmail.com


Yael i el seu germà

Yael

Aitor

Liam

Lucía i Liam

Martina

Enric

9 comentaris:

  1. Hola Jordi. Sóc l'Aitor Parés. Com estàs? Espero que estiguis bé, jo ho demano al cel cada dia. Quan torni et faré una abraçada molt forta. Ets el millor profesor del món. T'estimo Jordi Mateu.

    ResponElimina
  2. Hola Aitor, bonic. Moltes gràcies pel teu escrit. Ja saps que tinc a la família malalta, tot i que han millorat. El meu pare esperem que aviat surti de l'hospital. Jo estic bé, tot i que preocupat. Jo també espero poder tornar a veure'ns ben aviat i poder fer-te una gran abraçada. Un petó molt gran, Aitor.

    ResponElimina
  3. Hola Jordi vui parlar amb tu perqué m'agradaria ya estar al cole Dema día 7 de abril yo en daré una foto amb un dibuix Molt maco un peto gegant,Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Enric bonic,
      Quina il.lusió més gran saber de tu. Pots enviar la foto quan vulguis i la penjarem aquí mateix. Així tothom et podrà veure. A mi també m'agradaria molt poder tornar a l'escola. De moment, cal esperar. Encara tinc al meu pare ingressat a l'hospital. Aquesta malaltia és complicada. Quan acabin les vacances, buscarem la manera de poder parlar. Una abraçada molt gran del teu mestre que t'estima,
      Jordi

      Elimina
  4. Hola Jordi, soc la Lucia.
    Com esteu? Us trobo molt a faltar vinga que ya falta menys! Molts petons a tothom un dia menys!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lucía,
      Hola nens i nenes,
      Moltes gràcies pel teu comentari, Lucía. Dimarts tornem a l'escola, tot i que aquesta vegada telemàticament. Serà molt diferent que fer-ho a classe, però no hi ha altre remei. Espero que tothom us trobeu molt bé. La meva família, per fi, es troba bé de salut. Una molt bona notícia.
      Salutacions i molts petons per a totes i tots,
      Jordi

      Elimina
  5. Hola Jordi soc la Martina Soldevilla yo també vui tornar a l'escola per donaros una abraçada molt gran y molt forta e vist el bloc i esta ven bonic esta precios.
    Molts petons!!!!

    ResponElimina
  6. Hola Martina. Moltes gràcies, bonica. Segur que ben aviat ens podrem retrobar a l'escola. Molts petons, preciosa.

    ResponElimina
  7. Feliç sant JORDI!!!😏

    ResponElimina