dilluns, 13 d’abril del 2020

Vídeo d'Educació Emocional 3r.

Estimats nens i nenes,
Estimades famílies,

GERI'S GAME va guanyar l'Oscar de l'Acadèmia de Hollywood a millor curtmetratge d'animació en els premis de la 70na edició. El director de l'obra és Jan Pinkava. 


Us animem a veure'l i, si voleu, podeu compartir les vostres impressions mitjançant un comentari. Esperem les vostres aportacions. 


Per a poder veure'l, cal que cliqueu a la finestreta on hi diu Disfruta de este vídeo en YouTube. o Mira aquest vídeo a YouTube.

37 comentaris:

  1. Bon dia Jordi
    Sóc l'Aitor. He vist el video de l'avi jugant a escacs. He entès, amb ajuda dels meus pares, que totes les persones tenim una part més de pensar i l'altra més d'actuar amb el cor. A mi m'ha agradat. Sovint jugo als escacs a casa, em va ensenyar el papa. A tu t'agrada jugar als escacs Jordi? Bueno, t'estimo molt Jordi Mateu.

    ResponElimina
  2. Hola Aitor bonic,
    M'ha agradat molt que hagis vist el curtmetratge. Estic d'acord amb la teva reflexió. Moltes gràcies per compartir-la. Jo no sé jugar als escacs. Estaria molt bé que n'aprengués... Una abraçada molt gran del teu mestre que t'estima,
    Jordi

    ResponElimina
  3. Bon dia soc la Martina Soldevilla Jordi e vist el video i m'agradat molt yo no se jugar als escacs pero el meu germa si sap jugar.
    petons Martina

    ResponElimina
  4. Hola Martina. Què bé. Li podries demanar al teu germà Mikel que t'ensenyi una mica a jugar als escacs, aprofitant que ell ja en sap... Petons, bonica.

    ResponElimina
  5. Bon día, sóc la Rebeca.M'agradat perqué era un avi que estaba solet jugant als escacs i s'ho pasaba moooolt bé m'ha donat molta pena una part que és quan l'altre es reía tota l'estona d'ell i aixó no es fa.

    ResponElimina
  6. soc Tsehay de la clase de 3rA jo no se jugar als escacs pero e apres que puc jugar jo sol als escacs si tinc imaginació,
    una abraçada a tothom.


    ResponElimina
  7. Hola Jordi, soc la Daniela Torres. He vist el cortometratge i m'ha agradat molt veure a l'avi jugant sol i content. Jo no se jugar als escacs. Petons

    ResponElimina
  8. Hola sóc el Oriol .R de 3rB m´ha agradat molt el Geri´s Game, trobo que una part de nosaltres sempre volem guanyar i un altre part de nosaltres fa que pensem més les coses. Una abraçada...!!!

    ResponElimina
  9. Hola soc la Daniela Jiménez de 3r. He vist el video i encara que es pot jugar sol es mijor jugar amb amics

    ResponElimina
  10. Hola Cristina,sóc el Pau, m'ha agradat molt perquè és un avi que no tenia amics però tenia la seva imaginació. M'he rigut molt quan li canvia el tauler, què llest!!

    ResponElimina
  11. Hola Jordi soc la Leire, m'agradat molt i he après que també puc jugar sola i pasarmo bé. Abraçadas Leire

    ResponElimina
  12. Hola sóc l'Éric de 3A. M'ha semblat un curtmetratge una mica raro però m'agradat mòlt.
    Moltes abraçades a tots.

    ResponElimina
  13. Soc el Liam Rodríguez el video m'agradat perque es molt gracios i la part que mes m'agradat es quan es riu i tambe quan fa trampa i gira el taulell i llavors guanya.

    ResponElimina
  14. Hola!soc l'Idaira de 3rB m'agradat el video perque he vist que l'avi encara que estigui sol sap jugar i divertir-se perque ha tingut imaginacio.Jo se jugar una mica als escacs perque el meu avi em va ensenyar.

    ResponElimina
  15. Hola Jordi. Sóc l'Ilyas. He vist el vídeo i el senyor està jugant a escacs sol i ha fet trampes perquè es pensava que jugava amb un altre senyor. Al vídeo es posava molt nerviós.

    ResponElimina
  16. Stefano Flores Muñoz 3rA1 de maig del 2020, a les 6:25

    Hola Jordi m´ha agradat el vídeo penso que talves,potser puguis enganyar a tu matix i que pots fer-te una versió dolenta i una altra bona de tu.

    ResponElimina
  17. Hola soc Lucía de 3rA, Jordi i Cristina m'agradat el video pero sinceramente a mi no m'agradat jugar sola es una mica trist pero respeto les decisiones que te el el señor per jugar sol. Molts petons i moltes abrazades.

    ResponElimina

  18. Hola jordi sóc Nayara 3rB m´ agradat molt el curtmetratge perquè l'avi juga sol i al final , fa trampes i gira el tauler per guanyar i treu la dentadura i es riu.

    ResponElimina
  19. Hola sóc Yael de 3r. M’ha agradat el video però m’ha fet una mica de pena veure l’ avi jugant sol. Jo tampoc sé jugar a escacs. Una abrassada.

    ResponElimina
  20. Hola soc la Martina Galan, m'ha agradat el curt, perque hi ha un senyor gran que juga als escacs sol, amb la seva imaginació aconsegueix divertir-se
    Una abraçada a tots

    ResponElimina
  21. Hola soc la LAIA de 3r,ma agradat el curt perque es un avi que juga am ell mateix i llavors penso que no sempre podem guanyar ni ser els primers en tot. Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  22. Hola Jordi! Sóc el Jacint. El vídeo me ha agradat força.
    Al principi m'ha fet una mica de pena de veure al senyor jugant sol. Però al final l'avi el passava genial i fins i tot guanya la dentadura postissa . Jo no se jugar a l'escacs.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  23. Hola Cristina, sóc la Mar. m'ha agradat molt, perquè no té amb qui jugar i s'ho imagina jugant amb dues parts d'ell. Jo també sé jugar als escacs perquè em va ensenyar el meu pare.

    ResponElimina
  24. Hola Jordi soc l'Ana.M'agradat molt el video era molt divertir perque estava jugant el sol i semblava que tenía dos parts.

    ResponElimina
  25. M'ha agradat perquè juga als escacs i a mi m'agrada aquest joc. S'ho passa bé jugant només ell. Al final fa paranys en el joc.

    ResponElimina
  26. Hola Cristina,soc ziad de 3rB. M'agrada molt el vídeo, la meva part favorita es cuando se cambiaba de joc. Cuando jugar als escacs es molt aburrida . Una abrazada a tots

    ResponElimina
  27. hola soc la Nadia Muñoz. Ell esta sol i es diverteix molt jugant.

    ResponElimina
  28. Hola Jordi! Sóc la Doae m'agradat molt aquest curtmetratge perquè estar sol no significa que no pugui jugar i també m'agraden els escacs però no se jugar molt, en canvi el meu germà si.

    ResponElimina
  29. Hola soc el Juan Rivera 3A. M'agradat molt el cortometratge. El que mes m'agradat es quan fa trampa per poder guanyar. Jo no se jugar als escacs, pero m'agradaria apendre i saber un joc nou.

    ResponElimina
  30. Hola soy Aleix Carballar 3b, me ha gustado mucho, me ha dado mucha pena el abuelito solito, y me ha enseñado que no hay que hacer trampas y no reirse de la gente.

    ResponElimina
  31. Hola Jordi!! soc la Jasmine mha agradat molt el cortometratge no importa que estes sol pots jugar igualment molts petons .

    ResponElimina
  32. Hola!!! Sóc l'Enric. Els meus germans i jo SI saben jugar als escacs, ens va ensenyar el meu avi que li agrada jugar. El video està molt be, m'agrada. L'avi tot solet i feliç 😊

    ResponElimina
  33. Hola Jordi.
    Sóc l'Aya m'agradat el vídeo perquè el avi jugava sol y es divertia molt m'ha semblat graciós quan va fer trampes però no m'agrada molt quan va fer trampes perquè m'ha semblat molt trampós
    Adéu Jordi t'estimo molt
    Gracias

    ResponElimina
  34. Hola Soc Paula m'agradat molt el vídeo con jugava sol al final a sigut molt grasios la veritat esque aquells 4 minuts han sigut molts entretenits bueno cuídate molt petons!!! 😘

    ResponElimina
  35. Hola Jordi soc Akram
    cuan vagi veura el videou era una miqueta gracios. Ami magrada juga al escats amb el meu germa Taha.
    mots petons.
    Adeu Jordi.

    ResponElimina
  36. Hola Cristina soc Arnau, he trobat divertit aquest video perquè l'avi ens ensenya que podem tenir imaginació a l'hora de jugar sols. Jo no sé jugar als escacs però m'agradaria aprendre. Un peto molt fort. Adeu!!

    ResponElimina
  37. Hola Jordi!!!!!

    Soc l'Oriol, m'ha agrafât molt com juga l'avi a escac.

    ResponElimina