dissabte, 30 de maig del 2020

Curtmetratge COIN OPERATED

"Coin operated" és un curtmetratge d'animació del 2017 escrit i dirigit per Nicholas Arioli. Ha rebut diversos premis i reconeixements en molts festivals de cinema d'arreu del món.


El protagonista de la història és un nen que té un somni: viatjar fins a la lluna... Un somni molt difícil d'aconseguir, veritat? Creus que hi arribarà?


Què t'ha semblat aquest curtmetratge? Tens algun somni? Estàs fent alguna cosa per tal d'aconseguir que algun dia es faci realitat? 

46 comentaris:

  1. Soy Aleix Carballar, me ha encantado! debes perseguir tus sueños cueste lo que te cueste, ser paciente y constante, todo llega!

    ResponElimina
  2. Pau Ballesteros Figueredo 3rB3 de juny del 2020, a les 4:08

    Hola!!! Com estas Cristina? Jo estic bè, el video ha estat molt xulo, el nen quan era petit volia anar al espai pero no podia perque tenia 5 centims i quan es va fer gran i va guanyar molts diners perque es va esforçar va aconseguir el seu somni. Adeu a tots els meus companys!!

    ResponElimina
  3. Hola Jordi soc Akram de 3rA.
    Al final del video a sigut una surpresa al nen i no silu va creura.
    Un patonet fort.
    Adeu Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Akram, són tan boniques les sorpreses... Petons, preciós.

      Elimina
    2. Hola cristina soc la Fiorella al final me va a gradat i el nen se va pusa molt content i consigio su meta traball molt despres as va pusar trist i despres as va ver le cohete i va pusar coins i no le va a funcionar i cuan dio un golp
      i le va funcionar i va vula. adeu cristina...

      Elimina
  4. Hola, soc la Daniela Torres. M'ha agradat molt el curtmetratge per que explica que mai em de deixar de perseguir els nostres somnis.
    El meu somni es arribar a ser professora de ball i estic fent moltes classes de ball per aconseguir-lo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Daniela, estic convençut que seràs una gran professora de ball. Continua esforçant-te per tal d'aconseguir-ho. Petons, bonica.

      Elimina
  5. Hola Jordi. Sóc l'Aitor de la teva classe de 3rA. Primer de tot vull dir-te que aquest curtmetratge m'ha fet una mica de pena perquè el nen té un somni que és anar a la lluna amb un coet i es monta una paradeta de llimonada per guanyar diners i fer el seu somni realitat. M'ha fet pena com es va fent vellet i desprès va a la atracció fica tots els dinerons que ha guanyat a la seva vida i per fi el seu somni es fa realitat. És molt bonica aquesta pel·lícula i m'ensenya que si una persona s'esforça pot aconseguir tot allò que vol. Jo tinc un somni: ser metge i no deixar de jugar a futbol. Cada dia intento esforçar-me al màxim per ser millor persona, a casa ho diem, cada dia i estudiaré i entrenaré molt per arribar a aconseguir el que jo vull. Adeu Jordi, t'estimo molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aitor, preciós. Estic més que convençut que seràs un gran metge i un bon futbolista. Continua esforçant-te tant com fins ara. Petons, bonic.

      Elimina
  6. Hola sóc Gala Roldan de 3rB, aquest curtmetratge es molt bonic, el meu somni és ser científica, estic estudiant molt per aconseguir el meu somni.

    ResponElimina
  7. Molt bonic. Ma agradat molt.

    Si. Jo també tinc i sa fet realitat. Buscare un altre somni.

    ResponElimina
  8. M´ha agradat molt,crec que quan les persones tenim un sonmi,hem de lluitar per a conseguir-lo i traballar molt i no rendir-se mai.
    ORIOL RODRÍGUEZ 3rB

    ResponElimina
  9. Hola sóc la Leire, m'ha agradat molt el vídeo i també m'agrada que persegueixi el seu somni perquè tot es possible amb esforç i treball. El meu somni es anar al campionat d'espanya de ball de sincronitzat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Leire, bonica. Estic convençut que molt aviat faràs realitat el teu somni. Continua entrenant i esforçant-te tant com fins ara... Petons, preciosa.

      Elimina
  10. Hola Jordi! Sóc al Jacint. El curtmetratge m'ha agradat molt perquè el nen aconsegueix complir el seu somni. Jo encara no tinc cap somni .
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jacint, bonic. T'animo a pensar quin és el somni que vols fer realitat a la teva vida... Petons, preciós.

      Elimina
  11. Hola sóc l'Arnau, el curtmetratge es molt bonic,per que ens ensenyar a lluitar i treballar per aconseguir les coses que ens agradin i ens facin il·lusió.
    Arnau Martínez 3ero B

    ResponElimina
  12. Hola soc l'Enric M'agradat molt el Curtumetrage per que el nen sempre a li agradat se austronaustra
    i quan va veure el coet ell es va montar va posar una moneda pero no funcionaba be i quan va veure aquell cartell de la llimonada va fer un puesto de llimonada durant tota la seva vida va guanya diners fins que despres de molt anys va tancaro anava caminan amb el seu diners y es va adonar que estaba el
    Coet i va posar tots el diners i va fer realitat el seu somni, una abrazada i un peto💋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Enric, bonic. Has entès molt bé el curtmetratge. Petons, preciós.

      Elimina
  13. HOLA JORDI QUE TAL MA AGRADAT MOLT EN AQUEST CROMETRATGE HE APRES QUE ELS SOMNIS SAN DE FER EN REALITAT PERO PER FERLOS TAS DE ESFORCAR AL MAXIM YO TINC UN SOMNI QUE ES SER DE GRAN FAMOSA MESFORSO SEMPPRE PER CONSEGUIRO I NO PERDO LA CONFIANZA ESTIC CASI SEGURA DE QUE HO PODRE CONSEGIR I HE APRES QUE A PART DE ESFORZARTE TAMBE HAS DE DESIGARO AMB EL COR
    ADEU JORDI TESTIMO MOLTISSIM

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola... No sé qui ets... No has posat el teu nom... Quina llàstima...

      Elimina
    2. hola jordi soc la aya qui ha escrit aquest comentari

      Elimina
  14. Hola sóc l'Eric de 3r A. M'agradat per a sigut molt estrany. Pero ensenya que tens que segui els teus somnis.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Hola Jordi soc el Juanito de 3A. El meu somni es poder ser informátic profesional. El que mes m'agradat es el final del vídeo perqué aconsegueix el seu somni perque a treballat molt vienen llimonades.

    ResponElimina
  16. Hola soc la laia de 3rB es molt xulo el curt perque el nen vol anar a la lluna I fa un puestu de llimonada ven llimonada fins que as fa avi i ficha las monedes al coet I vola campa la lluna I es sentir felis una abrasada molt forta.

    ResponElimina
  17. Hola soy Daniela Jiménez de 3ºA. El video me ha gustado porque con esfuerzo puedes conseguir tus sueños.

    ResponElimina
  18. Hola Jordi! Sóc la Doae i aquest curtmetratge ma semblat molt bonic perque si tu vols moltisim aconseguir un somni segur que ho aconseguiras.

    ResponElimina
  19. Hola Jordi soc la Lucía 3r A, i el nen a tingut que vendre moltas llimonadas tota la vida i a consigut anar al espai con molta ilusió. Salutacions a tots!! 😘 😘

    ResponElimina
  20. Hola Jordi soc la Jasmine ¡¡ mha agradat el cortumrtratge perque el nen no se ha rendit i a aconsegit el seu somni .

    ResponElimina
  21. Hola Cristina, soc la Martina Galan de 3-B, m'ha agradat molt el curtmetratge, perque la historia va d'un nen que el seu somni era anar a la lluna i finalment ho aconsegueix. Una abraçada per tot@s

    ResponElimina
  22. NAYARA EXPOSITO PINO7 de juny del 2020, a les 7:51

    Hola Cristina soc la Nayara 3rB
    És d'un nen que el seu somni és d'anar a l'espai i es gasta 5 cèntims en un coet de monedes i després es tira tota la seva vida venent llimonada per aconseguir el seu somni d'anar a l'espai i ho aconsegueix.

    ResponElimina
  23. Oriolortegarodriguez7 de juny del 2020, a les 8:01

    Hola soy oriol ortega,me a gustado mucho haciendo esfuerzo se puede conseguir lo que uno sueña por conseguirlo.

    ResponElimina
  24. Hola soc Paula Palomo de 3rA m'ha agrdat molt aquest video y quan la primera vegada que es va montar a aquell coet em va a dar una mica de pena perque ell creia que si posva aquells diners volaria pero com no va ser axi em va donar una mica de pena pero com despres va estar estalviant els diners i quan va aconseguir molts vaig pensar que segur que ja anava al espai i quan va posar els diners aquells a la maquineta i a la primera no va volar va donar pena però a la segona quan ja van caure tots els diners i va comencar a volar em vaig posar molt contenta i molts petons adeu!!

    ResponElimina
  25. Hola Cristina!! Soc Idaira de 3-B. M'ha agradat molt el curtmetratge perque el nen fa realitat el seu somni i tambe perque a tingut una bona idea de vendre llimonada per tenir diners i poder realitzarlo i mai s'ha de rendir un per complir el seu somni, adeu Cristina!!!

    ResponElimina
  26. Sóc el Liam i he vist el curmetratge i he vist que et tens que esforçar molt per a conseguir el que vols fer. Anys i anys i és molt difícil però al final amb molt d'esforç ho aconsegueixes.

    ResponElimina
  27. Hola Cristina soc la Paula Mogollón, m'ha agradat molt el curtmetratge sempre tens que perseguir els teus somnis, el nen al final o aconsegueix, a mi m'agradaría ser dentista i me esforçare molt pero a conseguir'ho, un peto

    ResponElimina
  28. Hola Jordi
    Al final s'ha gastat tots els seus diners pero a consegít el que volia.

    ResponElimina
  29. Hola Cristina, soc la Mar. M'ha agradat perque es va proposar arribar a la lluna i ho va aconseguir.i perque no es va rendir fins aconseguir-lo.

    ResponElimina
  30. Hola,bona tarda,soc Rebeca.
    M´agradat molt aquest video perque era de un nen petit que volia anar ha l´espai, pero va pensar que si venia llimona que guanyaría diners hi podria anar ha l´espai hi fin que sigui gran venia llimonada hi va anar ha lávio petito hi va posar tots els diners que avia guanyat.HI PERFI VA PODER ANAR HA L´ESPAI.😊

    ResponElimina
  31. Hola soc la Nadia de 3rB.Magradat per que el nen al final consegeix pue el coet voles.

    ResponElimina
  32. Hola Cristina! Soc la Yael. M'ha agradat molt perquè el nen tenia un somni (anar a l'espai amb un cohet) i ha fet tot el possible perqué es fes realitat. Una abrassada

    ResponElimina
  33. Hola Jordi, sóc Ilyas i m’agrada molt el curtmetratge perquè el nen li agrada molt els coets. La seva mare i el nen estaven passejant, i després troben un coet i havia posat una moneda per muntar al coet,després es posa dins del coet i pensa que va a la lluna, però no anava a la lluna i el nen es posa trist perquè el seu millor dia seria anar a la lluna. El nen per recaptar diners havia posat una tenda de llimonada i havia passat molts dies, hi havia recaptat molts diners i tots aquells diners els havia posat tots al coet i al final aconsegueix anar a la lluna, i realitza el seu somni.

    ResponElimina
  34. Hola Cristina, soc en Nil de 3rB. M'ha agradat molt el curt perque explica que mai ens tenim que rendir i que ens tenim que esforçar per aconseguir el que volem.

    ResponElimina
  35. Hola Jordi soc la Martina Soldevilla el video a sigut molt bonic el nen quan era petit bolia anar a la lluna pero no podia perque sol tenia 5 centims pero a sigut el seu somni i quan era gran avia ganat molts diners i va viajar a la lluna.
    PETONS MARTINA 3rA

    ResponElimina
  36. Hola Jordi soc l'Ana m'agradar molt perque al final cumpleix el sur somni.

    ResponElimina
  37. Hola Jordi soy Stefano, me ha gustado mucho el cortometraje yo pensaba que construiría un cohete para llegar a la luna, con el dinero ahorrado...pero no, al final no lo hizo bien, aunque en su imaginación fue a la luna. Hay que esforzarnos y estudiar para cumplir los sueños.

    ResponElimina