diumenge, 10 de maig del 2020

Curtmetratge L'EQUIP PETIT

Estimats nens i nenes de 3r.,

L'EQUIP PETIT és un curtmetratge de l'any 2011 amb uns nens i unes nenes com a protagonistes. Són els integrants del Futbol Club Margatània. El seu equip no va guanyar cap partit en tota la temporada de la Lliga. 


Ara us demanem que penseu en com es devien sentir aquests nens i nenes... I en quina creieu que seria la seva actitud... Si ja hi heu reflexionat, podeu mirar el curtmetratge... Gaudiu-lo. És una joia.


I ara que ja l'heu vist, deixeu aquí a sota el vostre comentari. Compartiu amb la resta de la classe què us ha semblat... Segur que veient aquest vídeo heu après moltes coses.

41 comentaris:

  1. Hola Jordi! Sóc Jacint Durán. M'ha agradat molt el vídeo, perquè ens dóna a entendre que l'important de tot és jugar i passar-ho bé. Que perdre solament és una de les parts del joc. Amb el temps millorarà l'equip i por ser marquin gols i fins i tot guanyin.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Jacint, bonic
    Estic totalment d'acord amb el teu comentari. Moltes gràcies per la teva aportació, preciós.
    Petons,
    Jordi Mateu

    ResponElimina
  3. Hola Cristina! com estas? jo bé... M'ha encantat el curtmetratge, va d'uns nens que sempre perden pero mai s'han rendit.I l'important es divertirse i respectar l'equip contrari

    ResponElimina
  4. Hola Jordi sóc la Leire m'ha agradat molt el video perquè tot i que perdin ho segueixen intentant fins que algún dia ho aconsegueixin. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Hola Jordi, sóc l'Aitor. Aquest vídeo m'ha agradat i m'ha impactat molt. A mi m'agrada molt el futbol i aquest vídeo m'ha recordat a quan jo vaig començar al santboià amb 3 anys. També ens passava una mica això, però poc a poc ja anàvem controlant més. Encara que perdin, aquests nens i nenes estan molt contents jugant perquè fan un esport que els hi agrada i els hi fa divertir. Penso que aquesta és l'actitud que s'ha de tenir però no només en el fútbol sino en varios esports i més coses de la vida. Lo important és divertir-se i passar-s'ho bé i fer les coses amb ganes. I ser bones persones sempre. Aitor Parés

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aitor,
      No puc estar més d'acord amb tu. Has escrit un comentari molt complet i ben argumentat. Moltes gràcies.
      Una abraçada,
      Jordi Mateu

      Elimina
  6. Hola soc el Juanito. M'agradat molt perqué siempre intenten guanyar pero mai ho aconsigueixen. L'important es participar i no estar trist per un joc.

    ResponElimina
  7. He vist que tant es si no pots fer cap gol perque l´important és divertirse iser respectable.

    ResponElimina
  8. Hola Jordi soc Akram.
    El video magradad el curmetatge perque guanya mes perdra es divartirsa que es igual gunyar i perdra.
    Molts petons.
    Adeu Jordi.

    ResponElimina
  9. Hola!!! Sóc el Oriol R. 3rB. M´ha agradat molt el curtmetratge, per que dona igual qui guanyi o perdi l´important es jugar i passar-ho bé.

    ResponElimina
  10. Hola cristina soc la Nayara 3rB
    És un equip de nens i nenes que jugan a futbol i sempre perden el que mes m´ agradat que respecten al seu equip s'ho passin bé i respecta a l'adversari.

    ResponElimina
  11. HOLA CRISTINA SÓC LA GALA, M'HA AGRADAT MOLT AQUEST VÍDEO, PERQUÈ ELS NENS ENCARA QUE NO FIQUESSIN GOLS ESTAVEN CONTENTS S'HO PASSAVEN BÉ , I ELS DONAVA IGUAL GUANYAR O PERDRE.
    ADEU CRISTINA.

    ResponElimina
  12. Hola Cristina! Soy Aleix Carballar, me ha encantado! y tiene mucha razon! lo importante es pasar el tiempo con gente que queires, reirte, y pasarlo bien! no enfadarte por un juego!

    ResponElimina
  13. Hola Jordi sóc la Martina Soldevilla jo estic d'acord amb la Leire perqué ells sempre perden pero ho segeixen intentan fins que un dia ganen un partit de futbol. Una abraçada molt forta!!!!

    ResponElimina
  14. Hola Jordi soc la Lucia,per mi lo important es participar pero m´ha agradat que an marcat un gol.
    i treballen tots en equip. un peto molt gran per tothom.

    ResponElimina
  15. Hola Cristina soc l'Idaira m'agradat el curmetratge perque mostra que guanyar partits no es el mes important,el que importa es jugar amb els amics i passar-ho be.

    ResponElimina
  16. Hola Cristina soc l'arnau de 3er B, m'ha agradat molt el video perquè aquests nens demostren lo important jugar i divertir-se amb els amics sense importar si guanyen o no. Adeu Cristina

    ResponElimina
  17. Hola Cristina i Jordi magradat el curt perque no els importa perdre su pasan molt be i es diverteixen molt una abracada molt forta.Laia Martinez 3r B

    ResponElimina
  18. Hola Jordi sóc la aya de 3r.A me a agradat el vídeo de el equip petit perquè jugaven i encara que no guanyaven es divertian i quan anavan a casa no és enrabiaban i no és enfadaben però intentaven guanyar i encara que no guanyaven o intentaven fins un dia que van guanyar i aquell dia yo penso que van estar contents
    Adéu Jordi t'estimo moltíssim espero que ens veiem molt aviat

    ResponElimina
  19. Me me agradt molt al vidio,lo impurtan es pasarlu be i aprenderá molt i estar unos i sentí al calor de tú tutom pentons Jordi 💋💋💋💋💋

    ResponElimina
  20. Hola Jordi soc la Daniela Torres, m'ha agradat molt el curtmetratge per que ens fa veure que l'important es treballar en equip, divertir-se i participar.
    Un peto.

    ResponElimina
  21. Hola Jordi soc la Daniela Jimenez ,m'ha agradat el video perque es igual perdre i lo important es pasar-ho be amb els amics

    ResponElimina
  22. l'important és participar en tots i aprendre d'això. FIORELLA DE JESÚS.

    ResponElimina
  23. Hola , sóc el Jan de 3er B , m,ha agradat molt el vídeo, jugar en equip i passar-ho, be es mes important

    ResponElimina
  24. Hola Cristina soc ziad 3rb.m'ha agradat molt el video no importa guanyar lo importante es divertirse a molt

    ResponElimina
  25. Hola sóc l'Eric de 3r A. M'ha agradat molt ancara que no jugui molt a futbol, perqué acaban marcant un gol.
    I espero que als nens que tenen conflictes els ajudi.

    ResponElimina
  26. Hola soc la Martina G. de 3rB i m'ha agradat perque els nens no guanyaven partits pero s'ho pasaven molt be,que es el que importa

    ResponElimina
  27. Hola Jordi soc la Paula Palomo. A mi m'ha donat una mica de pena pero com ells diuen no es tracta de guanyar sino de gaudir. I despres m'he portat una sorpresa al llegir que al final van marcar un gol. Espero veure't ja!!!

    ResponElimina
  28. Hola sóc el Liam. He vist el curt i he vist que l'important és pasar-ho bé i només han marcat un gol però no passa res.

    ResponElimina
  29. Hola Jordi,

    Els nens i les nenes de l' equip, el que els agrada es jugar.

    ResponElimina
  30. Hola Cristina soc la Paula Mogollón. M'ha agradat molt perqué als nens els hi dona igual guanyar o perdrer l'important es participar i pasar'ho be.

    ResponElimina
  31. Hola soc la Nadia Muñoz . Eren uns nens que mai marcaven gol pero ells el que volian era pasarlo be.

    ResponElimina
  32. Hola, sóc la Mar. M'agradat perque els nens es divertien molt jugant i tot i que no marcaven cap gol estaven contents. Ells ho van intentar tots els partits fins que van aconseguir marcar un gol.

    ResponElimina
  33. Hola Jordi soc l'Ana m'agradat molt yo al principi pensaba que anaven a estar tristos pero no estaban contents

    ResponElimina
  34. Hola,soc la Jasmine. M'agradat perque quan no marcaven gol no s'enfadaven. Pero lo important es que telo passis be jugant petons "Jordi"

    ResponElimina
  35. Hola sóc el Tsehay de 3r A, m'agradat aquest curtmetratge perquè quan l'equip de futbol no maracaven gols, els hi donava igual. Ells estaven contents amb només pasar-s'ho bé.

    ResponElimina
  36. Hola Jordi, sóc l'Ilyas. M'agrada el curtmetratge perquè he après que tant és que guanyis o perdis. L'important és l'equip i participar.

    ResponElimina
  37. Hola Jordi soc l'Enric es clar que volgessin ficar un gol pero su no poden no pasa res l'important es participar i divertirse no tots pueden guanyar o ficar un gol es tots estem d'acord de participar I divertirse

    ResponElimina
  38. Hola Jordi! Sóc la Doae i m'ha agradat molt el curtmetratge perquè explica que l'important es gaudir.

    ResponElimina
  39. Hola sóc el Nil, aquest curtmetratge m'ha agradat molt perque els nens encara que no marquesin gols no els preocupava gens, només els importava passar-s'ho be!

    ResponElimina
  40. Hola Cristina,sóc la Rebeca m'agradat
    molt aquest vídeo perque hi habían uns
    nens que mai marcaben gols, mai es rendien
    pero sempre estáven contents.
    Ells pensaven que no marcaben gols perqué
    els de l'altre grup eren més grans...
    pero finalment tot va terminar be i tots eren amics.
    Es aixi com hauriem de ser nosaltres en la vida
    real.
    Un petó molt fort.

    ResponElimina