divendres, 6 de maig del 2022

3r visitem el Museu de la Titella!

Ahir dijous 5 de maig, la classe de 3r vam anar d'excursió en autocar fins a Palau-solità i Plegamans (Vallès Occidental) per a visitar el Museu de la Titella. Aquesta sortida va ser tota una sorpresa. Ningú de nosaltres es pensava que ens agradaria tant visitar aquest museu! Després d'un passeig per les seves sales per tal de conèixer moltes titelles diferents, vam tenir l'oportunitat de presenciar un espectacle de màgia amb titelles. Va ser increïble! Però això no és tot perquè també vam crear la nostra titella de mans amb un guant. Realitzar aquest taller va ser una forma excel·lent de posar en pràctica els coneixements adquirits durant la visita al museu. Per acabar, vam tenir temps de dinar i jugar al parc infantil. Ha estat una excursió de 10!

Feu clic a la imatge per tal d'accedir a l'àlbum complet

13 comentaris:

  1. jo no he ido al museu de la titella pero tendria que estar chula. fints aviat.

    ResponElimina
  2. Hola soc la insaf el herram i me ha agradar tambe aquesta escursio pero... Una vui que acesta escursio es repiti perqué me ha agradar esta tots junts

    ResponElimina
  3. Hola jo soc Ainara, el museu de la titella va ser molt chula perque van fer una titella. Fins aviat.

    ResponElimina
  4. Ami ma agradable el espectacle

    ResponElimina
  5. Em va agradar molt perquè ens vam fer la nostra titella i ens van explicar contes amb màgia. Gràcies.

    ResponElimina
  6. Jo no vaig anar, pero sembla que son xules

    ResponElimina
  7. El museu de les titelles va estar molt guai, perque hi havia titelles de tot el món.

    ResponElimina
  8. Hola soc Ainara, i m´ha agradat moltissim perquè hem fet una titella.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  9. Em va impresionar la magia

    ResponElimina
  10. El que més em va agradar és quan vam trobar els pinochos.

    ResponElimina
  11. M aragat molt i m agradaria tornar

    ResponElimina