divendres, 6 de maig del 2022

La classe de 3r anem al teatre a veure "Tarzan" en anglès!

El passat dimarts 3 de maig, la classe de 3r vam anar al Teatre de Casablanca a veure l'espectacle "Tarzan" de la companyia IPA Productions. Tota l'obra era en llengua anglesa, però això no va ser un problema! Vam entendre molt bé el seu contingut i ens ho vam passar d'allò més bé! Amb situacions com aquestes ens adonem de la importància d'aprendre l'anglès. Ja tenim ganes de saber quina serà la representació que veurem el curs vinent!

Feu clic a la imatge per tal de veure l'àlbum complet

11 comentaris:

  1. me a agradat molt la sortida i mas en ingles. fints aviat.

    ResponElimina
  2. Hola soc la insaf i me ha agradar una miceta perqué
    No entendía casi res per aixo pero lo que mes me ha
    Agradar es que mai en la meva vida me he sentido
    Molt cuntenta .

    ResponElimina
  3. Hola soc Ainara i aquesta excurcio era molt molt chula perque parlaven en angles.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  4. Ami magradat mola la surtida

    ResponElimina
  5. va ser molt entretinguda perquè els personatges eren molt interessants i hi havia escenes que feien por però al final no paraves de riure. it was fun. It was a bit scary and at the end it was funny. Bye for now.

    ResponElimina
  6. No vaig anar, pero sembla divertit

    ResponElimina
  7. Hola soc Ainara aquesta sortida era molt chula perquè,parlaven en àngles.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  8. Em va encantar la sortida,i em va fer molta gracia quan el Lluc va pujar a l'escenari 🤣🤣

    ResponElimina
  9. Va estar molt guai quasi que no vaig entendre molta cosa però va ser guai l`obra.

    ResponElimina
  10. El que més em va agradar és quan van dir "Lluc is dangerous".

    ResponElimina